-
Big Data Analysis as a Source of Companies' Competitive Advantage : A Review Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2018 / Tom 6 / Numer 4 / s. 197 - 2152018CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, Milena Ratajczak-Mrozek, Big Data Analysis as a Source of Companies' Competitive Advantage : A Review , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2018 / Tom 6 / Numer 4, s. 197 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat, Milena Ratajczak-Mrozek", title = "Big Data Analysis as a Source of Companies' Competitive Advantage : A Review ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2018 / Tom 6 / Numer 4", pages = "197 - 215" }
-
Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 433 - 4422010CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 433 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów : (przykład Polski i Hiszpanii)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "433 - 442" }
-
The Use of Social Networking Sites in Job Related Activities: A Cross-cultural Comparison Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2017 / Tom 5 / Numer 2 / s. 177 - 1932017CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, Barbara Jankowska, The Use of Social Networking Sites in Job Related Activities: A Cross-cultural Comparison, Entrepreneurial Business and Economics Review, 2017 / Tom 5 / Numer 2, s. 177 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat, Barbara Jankowska", title = "The Use of Social Networking Sites in Job Related Activities: A Cross-cultural Comparison", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2017 / Tom 5 / Numer 2", pages = "177 - 193" }
-
Strategie przystosowawcze firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2005 / Tom 3 / Numer 3 / s. 47 - 652005CZYSTY TEKST
Marian Gorynia, Barbara Jankowska, Radosław Owczarzak, Małgorzata Bartosik-Purgat, Strategie przystosowawcze firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, Problemy Zarządzania, 2005 / Tom 3 / Numer 3, s. 47 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Gorynia, Barbara Jankowska, Radosław Owczarzak, Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Strategie przystosowawcze firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2005 / Tom 3 / Numer 3", pages = "47 - 65" }
-
M-communication in product information exchange : an international comparison Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2018 / Numer 334(2) / s. 97 - 1132018CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, M-communication in product information exchange : an international comparison, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2018 / Numer 334(2), s. 97 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "M-communication in product information exchange : an international comparison", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2018 / Numer 334(2)", pages = "97 - 113" }
-
Digital Marketing Communication from the Perspective of Individual Consumers : A Cross-Country Comparison Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2019 / Tom 7 / Numer 3 / s. 205 - 2202019CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, Digital Marketing Communication from the Perspective of Individual Consumers : A Cross-Country Comparison , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2019 / Tom 7 / Numer 3, s. 205 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat", title = "Digital Marketing Communication from the Perspective of Individual Consumers : A Cross-Country Comparison ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2019 / Tom 7 / Numer 3", pages = "205 - 220" }
-
Polskie społeczeństwo w świetle 'wymiarów kulturowych' europejskiego rynku Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 209 / s. 205 - 2212007CZYSTY TEKST
Małgorzata Bartosik-Purgat, Jerzy Schroeder, Polskie społeczeństwo w świetle 'wymiarów kulturowych' europejskiego rynku, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 209, s. 205 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bartosik-Purgat, Jerzy Schroeder", title = "Polskie społeczeństwo w świetle 'wymiarów kulturowych' europejskiego rynku", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 209", pages = "205 - 221" }