Magdalena Bełza
10 artykuły w 1 czasopismach
-
Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 109 - 1192016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Katerina Janku, Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Katerina Janku", title = "Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "109 - 119" }
-
Introduction Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 11 - 122016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica", title = "Introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "11 - 12" }
-
Wprowadzenie = foreword Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2014 / Tom 19 / Numer 2 / s. 11 - 172014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Dorota Prysak, Wprowadzenie = foreword, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 19 / Numer 2, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie = foreword", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 19 / Numer 2", pages = "11 - 17" }
-
"Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 21 / Numer 2 / s. 117 - 1182015CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Jerzy Rottermund, "Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja], Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 21 / Numer 2, s. 117 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Jerzy Rottermund", title = ""Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie oraz głęboko niepełnosprawnych intelektualnie (na przykładzie rozwiązań w Anglii, Republice Czeskiej i Polsce)", Magdalena Bełza, Katowice 2015 : [recenzja]", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 21 / Numer 2", pages = "117 - 118" }
-
Introduction Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 12 - 142016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 12 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "12 - 14" }
-
Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych" Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2014 / Tom 19 / Numer 2 / s. 205 - 2192014CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych", Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 19 / Numer 2, s. 205 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Panel dyskusyjny pt. "Świat widziany z drugiej strony - oczekiwania osób niepełnosprawnych"", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 19 / Numer 2", pages = "205 - 219" }
-
The intellectually disabled person as a patient Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 20 / Numer 1 / s. 53 - 612015CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Agnieszka Żabińska, The intellectually disabled person as a patient, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 20 / Numer 1, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Agnieszka Żabińska", title = "The intellectually disabled person as a patient", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 20 / Numer 1", pages = "53 - 61" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 9 - 102016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica", title = "Wprowadzenie", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "9 - 10" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 9 - 112016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "9 - 11" }
-
Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 99 - 1122016CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Inny/Obcy (uczeń niepełnosprawny) jako podmiot „folkloru” szkolnego", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "99 - 112" }