-
Działania komunikacyjne jako stymulator aktywności poznawczej dziecka Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [1] / s. 51 - 582017CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Działania komunikacyjne jako stymulator aktywności poznawczej dziecka , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [1], s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Działania komunikacyjne jako stymulator aktywności poznawczej dziecka ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [1]", pages = "51 - 58" }
-
Communication in social networking websites : Development of social bonds or polarization of political views? Opublikowano w: Political Preferences 2016 / Numer 13 / s. 73 - 852016CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Communication in social networking websites : Development of social bonds or polarization of political views?, Political Preferences, 2016 / Numer 13, s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Communication in social networking websites : Development of social bonds or polarization of political views?", journal = "Political Preferences", issue = "2016 / Numer 13", pages = "73 - 85" }
-
Kontrowersje wobec stanu „flow” w edukacji Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 277 - 2852018CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Kontrowersje wobec stanu „flow” w edukacji , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 277 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Kontrowersje wobec stanu „flow” w edukacji ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "277 - 285" }
-
Media jako środowisko samodzielności edukacyjnej = Media as Environment of educational Self-Reliance Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 1(27) / s. 172 - 1782019CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Media jako środowisko samodzielności edukacyjnej = Media as Environment of educational Self-Reliance , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(27), s. 172 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Media jako środowisko samodzielności edukacyjnej = Media as Environment of educational Self-Reliance ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(27)", pages = "172 - 178" }
-
Kształtowanie kapitału społecznego szkoływ warunkach wielokulturowości Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 2 (78) / s. 53 - 662017CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Kształtowanie kapitału społecznego szkoływ warunkach wielokulturowości, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 2 (78), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Kształtowanie kapitału społecznego szkoływ warunkach wielokulturowości", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 2 (78)", pages = "53 - 66" }
-
Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 13 - 232016CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 13 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Kształtowanie podmiotowości ucznia w relacji do jego tożsamości", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "13 - 23" }
-
Zabawy dydaktyczne wspierające dojrzałość szkolną dzieci w zakresie sprawności językowej Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2009 / Numer 2 / s. 45 - 522009CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Zabawy dydaktyczne wspierające dojrzałość szkolną dzieci w zakresie sprawności językowej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2009 / Numer 2, s. 45 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Zabawy dydaktyczne wspierające dojrzałość szkolną dzieci w zakresie sprawności językowej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2009 / Numer 2", pages = "45 - 52" }
-
Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 13 - 252016CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Socjalizacja dziecka jako proces kształtowania tożsamości", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "13 - 25" }
-
Definiowanie siebie przez dziecko w procesie edukacji tożsamościowej = Defining Oneself by a Child in the Process of Identity Education Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 122 - 1272019CZYSTY TEKST
Joanna Juszczyk-Rygałło, Definiowanie siebie przez dziecko w procesie edukacji tożsamościowej = Defining Oneself by a Child in the Process of Identity Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 122 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Juszczyk-Rygałło", title = "Definiowanie siebie przez dziecko w procesie edukacji tożsamościowej = Defining Oneself by a Child in the Process of Identity Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "122 - 127" }