-
"Lexikalische Kollokationen in deutsch-polnischer Konfrontation", Marek Gładysz, Frankfurt a. M.-Berlin-Bern-Bruxelles-New York-Oxford-Wien 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Colloquia Germanica Stetinensia 2005 / Numer 14 / s. 243 - 2482005CZYSTY TEKST
Barbara Komenda, Marek Gładysz, "Lexikalische Kollokationen in deutsch-polnischer Konfrontation", Marek Gładysz, Frankfurt a. M.-Berlin-Bern-Bruxelles-New York-Oxford-Wien 2003 : [recenzja], Colloquia Germanica Stetinensia, 2005 / Numer 14, s. 243 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Komenda, Marek Gładysz", title = ""Lexikalische Kollokationen in deutsch-polnischer Konfrontation", Marek Gładysz, Frankfurt a. M.-Berlin-Bern-Bruxelles-New York-Oxford-Wien 2003 : [recenzja]", journal = "Colloquia Germanica Stetinensia", issue = "2005 / Numer 14", pages = "243 - 248" }
-
Zastosowanie metod antropologii biznesu jako innowacyjnej koncepcji badań konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 52 / Numer 2 / s. 379 - 3882018CZYSTY TEKST
Marek Gładysz, Zastosowanie metod antropologii biznesu jako innowacyjnej koncepcji badań konsumentów , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 52 / Numer 2, s. 379 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Gładysz", title = "Zastosowanie metod antropologii biznesu jako innowacyjnej koncepcji badań konsumentów ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 52 / Numer 2", pages = "379 - 388" }