Marek Laskowski
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Pisanie kreatywne na poziomie szkoły średniej Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2010 / Numer 2 / s. 133 - 1432010CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, Pisanie kreatywne na poziomie szkoły średniej, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2010 / Numer 2, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "Pisanie kreatywne na poziomie szkoły średniej", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2010 / Numer 2", pages = "133 - 143" }
-
Deutsche Modalpartikeln «auch» und «etwa» in Fragesätzen und ihre polnischen Pendants Opublikowano w: Colloquia Germanica Stetinensia 2011 / Numer 19 / s. 185 - 1962011CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, Deutsche Modalpartikeln «auch» und «etwa» in Fragesätzen und ihre polnischen Pendants , Colloquia Germanica Stetinensia, 2011 / Numer 19, s. 185 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "Deutsche Modalpartikeln «auch» und «etwa» in Fragesätzen und ihre polnischen Pendants ", journal = "Colloquia Germanica Stetinensia", issue = "2011 / Numer 19", pages = "185 - 196" }
-
"Semantische und pragmatische Aspekte der deutschen und polnischen Phraseologie", Marek Laskowski, Zielona Góra 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Colloquia Germanica Stetinensia 2005 / Numer 14 / s. 249 - 2532005CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, Magdalena Lisiecka-Czop, "Semantische und pragmatische Aspekte der deutschen und polnischen Phraseologie", Marek Laskowski, Zielona Góra 2003 : [recenzja], Colloquia Germanica Stetinensia, 2005 / Numer 14, s. 249 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski, Magdalena Lisiecka-Czop", title = ""Semantische und pragmatische Aspekte der deutschen und polnischen Phraseologie", Marek Laskowski, Zielona Góra 2003 : [recenzja]", journal = "Colloquia Germanica Stetinensia", issue = "2005 / Numer 14", pages = "249 - 253" }
-
Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2014 / Numer 10 / s. 61 - 752014CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 61 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "Znaczenie Internetu w nauczaniu języka niemieckiego na przykładzie platformy wsipnet.pl", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "61 - 75" }
-
„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 14 / s. 77 - 942015CZYSTY TEKST
Marek Laskowski, „Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 77 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laskowski", title = "„Wiem, że nic nie wiem" – horyzonty poznawcze uczniów a kompetencje studentów filologii germańskiej", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "77 - 94" }