-
Język – oknem na świat : sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 109 - 1132014CZYSTY TEKST
Anna Malina, Język – oknem na świat : sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 109 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malina", title = "Język – oknem na świat : sprawozdanie z konferencji „Polskie Dni Montessori” w Łodzi", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "109 - 113" }
-
Creation of abstract geometric concepts through both child’s creativity and creative activity of a teacher Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 4 / s. 29 - 362012CZYSTY TEKST
Anna Malina, Creation of abstract geometric concepts through both child’s creativity and creative activity of a teacher, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 4, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malina", title = "Creation of abstract geometric concepts through both child’s creativity and creative activity of a teacher", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 4", pages = "29 - 36" }
-
Determinanty twórczego podejścia nauczyciela w budowaniu pojęć geometrycznych przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 4 / s. 37 - 432012CZYSTY TEKST
Anna Malina, Determinanty twórczego podejścia nauczyciela w budowaniu pojęć geometrycznych przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 4, s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malina", title = "Determinanty twórczego podejścia nauczyciela w budowaniu pojęć geometrycznych przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 4", pages = "37 - 43" }