-
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2) / s. 13 - 292016CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Michał Ambroziak, Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella, Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2), s. 13 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek, Michał Ambroziak", title = "Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (2)", pages = "13 - 29" }
-
Komitet audytu a jakość audytu zewnętrznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2011 / Tom 9 / Numer 4 (2) / s. 211 - 2202011CZYSTY TEKST
Michał Ambroziak, Adam Chmielowski, Komitet audytu a jakość audytu zewnętrznego, Problemy Zarządzania, 2011 / Tom 9 / Numer 4 (2), s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Ambroziak, Adam Chmielowski", title = "Komitet audytu a jakość audytu zewnętrznego", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2011 / Tom 9 / Numer 4 (2)", pages = "211 - 220" }