-
Usługi on-line w kontekście mobilnym : jakościowe badanie obserwacyjne Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 3 / s. 148 - 1662012CZYSTY TEKST
Krzysztof Redlarski, Marcin Sikorski, Usługi on-line w kontekście mobilnym : jakościowe badanie obserwacyjne, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 3, s. 148 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Redlarski, Marcin Sikorski", title = "Usługi on-line w kontekście mobilnym : jakościowe badanie obserwacyjne", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 3", pages = "148 - 166" }
-
"Usługi on-line: jakość, interakcje, satysfakcja klienta", Marcin Sikorski, Warszawa 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 2 / s. 177 - 1792013CZYSTY TEKST
Witold Chmielarz, Marcin Sikorski, "Usługi on-line: jakość, interakcje, satysfakcja klienta", Marcin Sikorski, Warszawa 2013 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 2, s. 177 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Chmielarz, Marcin Sikorski", title = ""Usługi on-line: jakość, interakcje, satysfakcja klienta", Marcin Sikorski, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 2", pages = "177 - 179" }