Agnieszka Wala
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing Innovation in the Modern Distribution Channel with Use of Own Brand Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 52 / Numer 2 / s. 167 - 1772018CZYSTY TEKST
Katarzyna Szopik-Depczyńska, Agnieszka Wala, Marketing Innovation in the Modern Distribution Channel with Use of Own Brand, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 52 / Numer 2, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szopik-Depczyńska, Agnieszka Wala", title = "Marketing Innovation in the Modern Distribution Channel with Use of Own Brand", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 52 / Numer 2", pages = "167 - 177" }