-
Współpraca biblioteki z rodziną w rozwijaniu dziecięcych zainteresowań książką Opublikowano w: Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne 2002 / Numer 4 / s. 3 - 132002CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Współpraca biblioteki z rodziną w rozwijaniu dziecięcych zainteresowań książką, Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne, 2002 / Numer 4, s. 3 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Współpraca biblioteki z rodziną w rozwijaniu dziecięcych zainteresowań książką", journal = "Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne", issue = "2002 / Numer 4", pages = "3 - 13" }
-
Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42) / s. 47 - 632023CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych , Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 1 (42), s. 47 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow", title = "Możliwości wykorzystania założeń psychologii pozytywnej w procesie przygotowania dzieci do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 1 (42)", pages = "47 - 63" }
-
Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 3 / s. 101 - 1042013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 3, s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma, Janina Uszyńska-Jarmoc, Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow", title = "Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 3", pages = "101 - 104" }
-
Creativity: The Show Must Go On Opublikowano w: Creativity. Theories-Research-Applications 2014 / Tom 1 / Numer 1 / s. 4 - 92014CZYSTY TEKST
Maciej Karwowski, Janina Uszyńska-Jarmoc, Creativity: The Show Must Go On, Creativity. Theories-Research-Applications, 2014 / Tom 1 / Numer 1, s. 4 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Karwowski, Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Creativity: The Show Must Go On", journal = "Creativity. Theories-Research-Applications", issue = "2014 / Tom 1 / Numer 1", pages = "4 - 9" }
-
Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 1(32) / s. 7 - 262016CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Uczenie się a zarobki – dziecięce rozumienie problemów ekonomicznych świata dorosłych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "7 - 26" }
-
Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 1 / s. 13 - 242011CZYSTY TEKST
Janina Uszyńska-Jarmoc, Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Czego nie wiemy o twórczości w szkole? : obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "13 - 24" }