-
Diagnostyka marketingowa elementem kształcenia przedsiębiorczości w szkołach wyższych o profilu ekonomicznym Opublikowano w: Przedsiębiorczość Międzynarodowa 2016 / Tom 2 / Numer 1 / s. 39 - 492016CZYSTY TEKST
Janusz Dworak, Diagnostyka marketingowa elementem kształcenia przedsiębiorczości w szkołach wyższych o profilu ekonomicznym, Przedsiębiorczość Międzynarodowa, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Dworak", title = "Diagnostyka marketingowa elementem kształcenia przedsiębiorczości w szkołach wyższych o profilu ekonomicznym", journal = "Przedsiębiorczość Międzynarodowa", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "39 - 49" }
-
Średnia arytmetyczna jako wyznacznik pozycjonowania rynkowego przedsiębiorstw Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2014 / Tom 35 / Numer 2 / s. 51 - 642014CZYSTY TEKST
Janusz Dworak, Średnia arytmetyczna jako wyznacznik pozycjonowania rynkowego przedsiębiorstw, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2014 / Tom 35 / Numer 2, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Dworak", title = "Średnia arytmetyczna jako wyznacznik pozycjonowania rynkowego przedsiębiorstw", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2014 / Tom 35 / Numer 2", pages = "51 - 64" }
-
Przegląd typów relacji marketingowych w kontekście generowania zjawisk emergentnych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 50 / Numer 2 / s. 47 - 602017CZYSTY TEKST
Janusz Dworak, Przegląd typów relacji marketingowych w kontekście generowania zjawisk emergentnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 50 / Numer 2, s. 47 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Dworak", title = "Przegląd typów relacji marketingowych w kontekście generowania zjawisk emergentnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 50 / Numer 2", pages = "47 - 60" }