-
Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 41 - 502018CZYSTY TEKST
Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk, Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk", title = "Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "41 - 50" }
-
Dialog z dzieckiem chorującym na autyzm – Metoda 3I = Dialogue with autistic child – 3I Method Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 3 / s. 57 - 692013CZYSTY TEKST
Magdalena Świgost, Marta Kromka, Dialog z dzieckiem chorującym na autyzm – Metoda 3I = Dialogue with autistic child – 3I Method, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 3, s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Świgost, Marta Kromka", title = "Dialog z dzieckiem chorującym na autyzm – Metoda 3I = Dialogue with autistic child – 3I Method", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 3", pages = "57 - 69" }