Tomasz Warchoł
12 artykuły w 2 czasopismach
-
Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 80 - 852019CZYSTY TEKST
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 80 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Walat, Tomasz Warchoł", title = "Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się = Analysis of the Concept and Classification of Emotions from the Point of View of Learning Processes ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "80 - 85" }
-
Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 1(15) / s. 124 - 1292016CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 1(15), s. 124 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 1(15)", pages = "124 - 129" }
-
Intellectual activity of primary school pupils during non-formal education classes - research report Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 323 - 3482022CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Intellectual activity of primary school pupils during non-formal education classes - research report, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 323 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Intellectual activity of primary school pupils during non-formal education classes - research report", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "323 - 348" }
-
Kurs e-learningowy: obróbka materiału wideo w programie Pinnacle Studio oparty na teorii kognitywnej procesu uczenia się Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 4(14) / s. 169 - 1752015CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Kurs e-learningowy: obróbka materiału wideo w programie Pinnacle Studio oparty na teorii kognitywnej procesu uczenia się, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 4(14), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Kurs e-learningowy: obróbka materiału wideo w programie Pinnacle Studio oparty na teorii kognitywnej procesu uczenia się", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 4(14)", pages = "169 - 175" }
-
Projekt stanowiska robota przemysłowego IRB 120 Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 307 - 3112012CZYSTY TEKST
Krystian Tuczyński, Tomasz Warchoł, Projekt stanowiska robota przemysłowego IRB 120, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Krystian Tuczyński, Tomasz Warchoł", title = "Projekt stanowiska robota przemysłowego IRB 120", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "307 - 311" }
-
Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 347 - 3522017CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 347 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "347 - 352" }
-
Sprawozdanie z realizacji projektu MNiSW "Nie mów do mnie ENIGMAtycznie" Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 122 - 1262018CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Sprawozdanie z realizacji projektu MNiSW "Nie mów do mnie ENIGMAtycznie", Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 122 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Sprawozdanie z realizacji projektu MNiSW "Nie mów do mnie ENIGMAtycznie"", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "122 - 126" }
-
Stanowisko do badania czujników temperaturowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 398 - 4052013CZYSTY TEKST
Robert Białogłowski, Damian Kardyś, Krystian Tuczyński, Tomasz Warchoł, Stanowisko do badania czujników temperaturowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 398 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Białogłowski, Damian Kardyś, Krystian Tuczyński, Tomasz Warchoł", title = "Stanowisko do badania czujników temperaturowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "398 - 405" }
-
Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 184 - 1902016CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 184 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Technologia rozszerzonej rzeczywistości w rozwijaniu wyobraźni dzieci i młodzieży", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "184 - 190" }
-
Uniwersytety dziecięce - Mały Uniwersytet Rzeszowski Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 116 - 1212018CZYSTY TEKST
Renata Jurasińska, Tomasz Warchoł, Uniwersytety dziecięce - Mały Uniwersytet Rzeszowski, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 116 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Jurasińska, Tomasz Warchoł", title = "Uniwersytety dziecięce - Mały Uniwersytet Rzeszowski", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "116 - 121" }
-
Wielofunkcyjny samochód Revolta opracowany na podstawie modelu działalności technicznej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 1(11) / s. 115 - 1212015CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Wielofunkcyjny samochód Revolta opracowany na podstawie modelu działalności technicznej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 1(11), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Wielofunkcyjny samochód Revolta opracowany na podstawie modelu działalności technicznej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 1(11)", pages = "115 - 121" }
-
Wsparcie edukacji formalnej z wykorzystaniem edukacji pozaformalnej - warsztaty interaktywne = Support for Formal Education with the Use of Non-Formal Education - Interactive Workshops Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 46 - 502017CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Wsparcie edukacji formalnej z wykorzystaniem edukacji pozaformalnej - warsztaty interaktywne = Support for Formal Education with the Use of Non-Formal Education - Interactive Workshops , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 46 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Wsparcie edukacji formalnej z wykorzystaniem edukacji pozaformalnej - warsztaty interaktywne = Support for Formal Education with the Use of Non-Formal Education - Interactive Workshops ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "46 - 50" }