-
Indywidualistyczne i plemienne aspekty zachowań konsumenckich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 99 - 1082011CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Indywidualistyczne i plemienne aspekty zachowań konsumenckich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 99 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Indywidualistyczne i plemienne aspekty zachowań konsumenckich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "99 - 108" }
-
Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 530 - 5382009CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 530 - 538
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Społeczności wirtualne a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "530 - 538" }
-
Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 389 - 3962008CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Rola marketingu społecznie zaangażowanego w kreowanie marki na rynku młodzieżowym w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "389 - 396" }
-
Wykorzystanie analizy czynnikowej i analizy skupień w segmentacji rynku Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2009 / Tom 7 / Numer 4 / s. 209 - 2232009CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Wykorzystanie analizy czynnikowej i analizy skupień w segmentacji rynku, Problemy Zarządzania, 2009 / Tom 7 / Numer 4, s. 209 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Wykorzystanie analizy czynnikowej i analizy skupień w segmentacji rynku", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2009 / Tom 7 / Numer 4", pages = "209 - 223" }
-
Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 205 - 2142010CZYSTY TEKST
Agnieszka Kacprzak-Choińska, Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 205 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "205 - 214" }