Iwona Sikorska
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescence Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 4 / s. 91 - 1082013CZYSTY TEKST
Izabela Osmańska, Iwona Sikorska, Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescence, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 91 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Osmańska, Iwona Sikorska", title = "Czy montessoriański przedszkolak stanie się kreatywnym nastolatkiem? : doświadczenia średniego dzieciństwa a postawa twórcza adolescentów = Will a Montessori preschooler become a creative teenager? : middle childhood experience and creativity in adolescence", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "91 - 108" }
-
Minds for the Future as a Challenge for Contemporary Education : Maria Montessori's and Howard Gardner's Suggestions for Reform = Umysły przyszłości wyzwaniem dla współczesnej edukacji : propozycje reformatorskie Marii Montessori i Howarda Gardnera Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 11 - 292015CZYSTY TEKST
Iwona Sikorska, Minds for the Future as a Challenge for Contemporary Education : Maria Montessori's and Howard Gardner's Suggestions for Reform = Umysły przyszłości wyzwaniem dla współczesnej edukacji : propozycje reformatorskie Marii Montessori i Howarda Gardnera, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Sikorska", title = "Minds for the Future as a Challenge for Contemporary Education : Maria Montessori's and Howard Gardner's Suggestions for Reform = Umysły przyszłości wyzwaniem dla współczesnej edukacji : propozycje reformatorskie Marii Montessori i Howarda Gardnera", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "11 - 29" }
-
Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it? Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 2 / s. 23 - 392019CZYSTY TEKST
Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak, Iwona Sikorska, Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Adamczyk-Banach, Mateusz Polak, Iwona Sikorska", title = "Zasoby odporności psychicznej dziecka - co wiedzą o nich rodzice i nauczyciele? = Children's Mental Resilience - What Do Parents and Teachers Know about it?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "23 - 39" }