-
Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 4(27) / s. 88 - 982014CZYSTY TEKST
Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało, Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 4(27), s. 88 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało", title = "Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4(27)", pages = "88 - 98" }
-
Droga do radości i satysfakcji z macierzyństwa matek dziecka z zespołem Downa : raport z badań Opublikowano w: Studia nad Rodziną 2014 / Tom 18 / Numer 2 (35) / s. 45 - 642014CZYSTY TEKST
Katarzyna Ćwirynkało, Agnieszka Żyta, Droga do radości i satysfakcji z macierzyństwa matek dziecka z zespołem Downa : raport z badań, Studia nad Rodziną, 2014 / Tom 18 / Numer 2 (35), s. 45 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Ćwirynkało, Agnieszka Żyta", title = "Droga do radości i satysfakcji z macierzyństwa matek dziecka z zespołem Downa : raport z badań", journal = "Studia nad Rodziną", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 2 (35)", pages = "45 - 64" }