Sławomir Gawroński
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Organizacja służb prasowych w polskich formacjach mundurowych Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 2 / s. 1 - 192012CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Organizacja służb prasowych w polskich formacjach mundurowych, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 2, s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Organizacja służb prasowych w polskich formacjach mundurowych", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 2", pages = "1 - 19" }
-
The World of Journalism - the World of Public Relations : Assessment of Changes in Relations Between Journalist and PR Managers in Poland Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2016 / Numer 1 (13) / s. 6 - 122016CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, The World of Journalism - the World of Public Relations : Assessment of Changes in Relations Between Journalist and PR Managers in Poland , Social Communication. Online Journal, 2016 / Numer 1 (13), s. 6 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "The World of Journalism - the World of Public Relations : Assessment of Changes in Relations Between Journalist and PR Managers in Poland ", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2016 / Numer 1 (13)", pages = "6 - 12" }
-
Wykorzystanie monitoringu mediów w badaniach ekstremizmu politycznego Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2018 / Numer 3 (16) / s. 7 - 182018CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Paweł Piątkiewicz, Wykorzystanie monitoringu mediów w badaniach ekstremizmu politycznego , Polityka i Społeczeństwo, 2018 / Numer 3 (16), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński, Paweł Piątkiewicz", title = "Wykorzystanie monitoringu mediów w badaniach ekstremizmu politycznego ", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2018 / Numer 3 (16)", pages = "7 - 18" }
-
Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2013 / Numer 2 (6) / s. 31 - 422013CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego, Social Communication. Online Journal, 2013 / Numer 2 (6), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2013 / Numer 2 (6)", pages = "31 - 42" }
-
Media lokalne jako czynnik zmiany społecznej : utracona szansa? Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2008 / Numer 2 (19) / s. 36 - 422008CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Rafał Polak, Media lokalne jako czynnik zmiany społecznej : utracona szansa?, Edukacja Humanistyczna, 2008 / Numer 2 (19), s. 36 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński, Rafał Polak", title = "Media lokalne jako czynnik zmiany społecznej : utracona szansa?", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2008 / Numer 2 (19)", pages = "36 - 42" }
-
Identyfikacja wizualna w systemie politycznego zintegrowanego komunikowania marketingowego - wybrane aspekty Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2013 / Numer 1 (11) / s. 40 - 512013CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Identyfikacja wizualna w systemie politycznego zintegrowanego komunikowania marketingowego - wybrane aspekty, Polityka i Społeczeństwo, 2013 / Numer 1 (11), s. 40 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Identyfikacja wizualna w systemie politycznego zintegrowanego komunikowania marketingowego - wybrane aspekty", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2013 / Numer 1 (11)", pages = "40 - 51" }
-
Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowego Opublikowano w: Social Communication. Online Journal 2012 / Numer 1 / s. 50 - 612012CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowego, Social Communication. Online Journal, 2012 / Numer 1, s. 50 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński", title = "Dyplomacja publiczna - komunikowanie międzynarodowe na usługach brandingu narodowego", journal = "Social Communication. Online Journal", issue = "2012 / Numer 1", pages = "50 - 61" }
-
Erotyka w przekazach reklamowych jako medialny stymulator konsumpcjonizmu Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 2 (21) / s. 93 - 1002009CZYSTY TEKST
Sławomir Gawroński, Rafał Polak, Erotyka w przekazach reklamowych jako medialny stymulator konsumpcjonizmu, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 2 (21), s. 93 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Gawroński, Rafał Polak", title = "Erotyka w przekazach reklamowych jako medialny stymulator konsumpcjonizmu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 2 (21)", pages = "93 - 100" }