Dominika Polkowska
8 artykuły w 5 czasopismach
-
Droga kobiet do polityki : porównanie międzynarodowe Opublikowano w: Kultura i Historia 2012 / Tom 222012CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, Droga kobiet do polityki : porównanie międzynarodowe , Kultura i Historia, 2012 / Tom 22, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "Droga kobiet do polityki : porównanie międzynarodowe ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2012 / Tom 22", pages = "" }
-
Feminizacja prekariatu : Polska na tle innych krajów Europy Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2016 / Tom 19 / Numer 2 / s. 31 - 492016CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, Feminizacja prekariatu : Polska na tle innych krajów Europy, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2016 / Tom 19 / Numer 2, s. 31 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "Feminizacja prekariatu : Polska na tle innych krajów Europy", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2016 / Tom 19 / Numer 2", pages = "31 - 49" }
-
Środowisko pracy i role socjologów zakładowych oraz ich doświadczenia zawodowe Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2019 / Tom 68 / Numer 3 / s. 43 - 692019CZYSTY TEKST
Elżbieta Kolasińska, Dominika Polkowska, Peter Wegenschimmel, Środowisko pracy i role socjologów zakładowych oraz ich doświadczenia zawodowe, Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2019 / Tom 68 / Numer 3, s. 43 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kolasińska, Dominika Polkowska, Peter Wegenschimmel", title = "Środowisko pracy i role socjologów zakładowych oraz ich doświadczenia zawodowe", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2019 / Tom 68 / Numer 3", pages = "43 - 69" }
-
CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, Dlaczego polskie kobiety wchodzą do polityki?, None, 2011 / Tom 7 / Numer 3, s. 57 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "Dlaczego polskie kobiety wchodzą do polityki?", journal = "None", issue = "2011 / Tom 7 / Numer 3", pages = "57 - 84" }
-
Socjolog — prekariusz? O tożsamości zawodowej absolwentów socjologii Opublikowano w: Górnośląskie Studia Socjologiczne. Seria Nowa 2018 / Tom 9 / Numer 1 / s. 96 - 1082018CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, Socjolog — prekariusz? O tożsamości zawodowej absolwentów socjologii, Górnośląskie Studia Socjologiczne. Seria Nowa, 2018 / Tom 9 / Numer 1, s. 96 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "Socjolog — prekariusz? O tożsamości zawodowej absolwentów socjologii", journal = "Górnośląskie Studia Socjologiczne. Seria Nowa", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1", pages = "96 - 108" }
-
The feminisation of precarity : Poland compared to other countries Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2017 / Tom 20 / Numer 8 / s. 119 - 1362017CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, The feminisation of precarity : Poland compared to other countries, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2017 / Tom 20 / Numer 8, s. 119 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "The feminisation of precarity : Poland compared to other countries", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 8", pages = "119 - 136" }
-
Między światem realnym w wirtualnym : obietnice vs rzeczywistość : prekarna praca kierowcy Ubera 2019 / Tom 15 / Numer 4 / s. 224 - 2492019CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, Między światem realnym w wirtualnym : obietnice vs rzeczywistość : prekarna praca kierowcy Ubera , None, 2019 / Tom 15 / Numer 4, s. 224 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = "Między światem realnym w wirtualnym : obietnice vs rzeczywistość : prekarna praca kierowcy Ubera ", journal = "None", issue = "2019 / Tom 15 / Numer 4", pages = "224 - 249" }
-
"Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 411 - 4252011CZYSTY TEKST
Dominika Polkowska, "Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 411 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Polkowska", title = ""Social shopping" jako narzędzie marketingu szeptanego online", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "411 - 425" }