-
Dydaktyka niemieckiego języka specjalistycznego prawa i ekonomii w praktyce : koncepcja serii podręczników "Polens Wirtschafts- und Rechtssystem" Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2010 / Numer 3 / s. 209 - 2172010CZYSTY TEKST
Magdalena Olpińska-Szkiełko, Dydaktyka niemieckiego języka specjalistycznego prawa i ekonomii w praktyce : koncepcja serii podręczników "Polens Wirtschafts- und Rechtssystem", Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2010 / Numer 3, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olpińska-Szkiełko", title = "Dydaktyka niemieckiego języka specjalistycznego prawa i ekonomii w praktyce : koncepcja serii podręczników "Polens Wirtschafts- und Rechtssystem"", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2010 / Numer 3", pages = "209 - 217" }
-
Anthropozentrische Sprachtheorie und Fachsprachenforschung Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2016 / Numer 18 / s. 81 - 902016CZYSTY TEKST
Magdalena Olpińska-Szkiełko, Anthropozentrische Sprachtheorie und Fachsprachenforschung, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2016 / Numer 18, s. 81 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olpińska-Szkiełko", title = "Anthropozentrische Sprachtheorie und Fachsprachenforschung", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2016 / Numer 18", pages = "81 - 90" }
-
Glottodydaktyczne implikacje lingwistycznych badań nad dwujęzycznością i koncepcji wychowania dwujęzycznego Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2014 / Numer 9 / s. 103 - 1152014CZYSTY TEKST
Magdalena Olpińska-Szkiełko, Glottodydaktyczne implikacje lingwistycznych badań nad dwujęzycznością i koncepcji wychowania dwujęzycznego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 9, s. 103 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olpińska-Szkiełko", title = "Glottodydaktyczne implikacje lingwistycznych badań nad dwujęzycznością i koncepcji wychowania dwujęzycznego", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 9", pages = "103 - 115" }