-
Zarządzanie markowym, regionalnym produktem turystycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / s. 76 - 882010CZYSTY TEKST
Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek, Zarządzanie markowym, regionalnym produktem turystycznym, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 76 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek", title = "Zarządzanie markowym, regionalnym produktem turystycznym", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "76 - 88" }
-
Potencjał turystyczny Poznania jako podstawa kreowania produktów markowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 39 - 532010CZYSTY TEKST
Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek, Potencjał turystyczny Poznania jako podstawa kreowania produktów markowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Bosiacki, Bernadeta Hołderna-Mielcarek", title = "Potencjał turystyczny Poznania jako podstawa kreowania produktów markowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "39 - 53" }
-
Mega-eventy sportowe jako czynnik kreowania popytu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 84 / s. 693 - 7102012CZYSTY TEKST
Joanna Śniadek, Bernadeta Hołderna-Mielcarek, Mega-eventy sportowe jako czynnik kreowania popytu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 84, s. 693 - 710
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Śniadek, Bernadeta Hołderna-Mielcarek", title = "Mega-eventy sportowe jako czynnik kreowania popytu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 84", pages = "693 - 710" }