-
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 219 - 2272016CZYSTY TEKST
Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Irena Ozimek", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "219 - 227" }
-
Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 127 - 1412012CZYSTY TEKST
Irena Ozimek, Agnieszka Bobola, Julita Szlachciuk, Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 127 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ozimek, Agnieszka Bobola, Julita Szlachciuk", title = "Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "127 - 141" }
-
Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2010 / Tom 8 / Numer 3 / s. 89 - 1072010CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek, Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim, Problemy Zarządzania, 2010 / Tom 8 / Numer 3, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Hanna Górska-Warsewicz, Irena Ozimek", title = "Zarządzanie promocją i marką w przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2010 / Tom 8 / Numer 3", pages = "89 - 107" }