-
Logistyka 2025 : badanie eksperckie metodą delficką Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 251 / s. 101 - 1162011CZYSTY TEKST
Robert Walasek, Mariusz Woźniakowski, Logistyka 2025 : badanie eksperckie metodą delficką, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 251, s. 101 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Walasek, Mariusz Woźniakowski", title = "Logistyka 2025 : badanie eksperckie metodą delficką", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 251", pages = "101 - 116" }
-
Merchandising w sklepie internetowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 113 / s. 409 - 4172014CZYSTY TEKST
Mariusz Woźniakowski, Merchandising w sklepie internetowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 113, s. 409 - 417
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Woźniakowski", title = "Merchandising w sklepie internetowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 113", pages = "409 - 417" }
-
Wirtualny pressroom firmy motoryzacyjnej jako platforma komunikacji z jej interesariuszami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 768 - 7772012CZYSTY TEKST
Mariusz Woźniakowski, Wirtualny pressroom firmy motoryzacyjnej jako platforma komunikacji z jej interesariuszami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 768 - 777
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Woźniakowski", title = "Wirtualny pressroom firmy motoryzacyjnej jako platforma komunikacji z jej interesariuszami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "768 - 777" }
-
Innowacje w transporcie : na przykładzie badań w sektorze transportowym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 121 / s. 27 - 422015CZYSTY TEKST
Dariusz M. Trzmielak, Mariusz Woźniakowski, Innowacje w transporcie : na przykładzie badań w sektorze transportowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 121, s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz M. Trzmielak, Mariusz Woźniakowski", title = "Innowacje w transporcie : na przykładzie badań w sektorze transportowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 121", pages = "27 - 42" }
-
Wykorzystanie mechaniki gier komputerowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 373 - 3822013CZYSTY TEKST
Mariusz Woźniakowski, Wykorzystanie mechaniki gier komputerowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Woźniakowski", title = "Wykorzystanie mechaniki gier komputerowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "373 - 382" }