-
Zarządzanie jakością w banku a satysfakcja jego klientów Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2011 / Tom 45 / Numer 2 / s. 247 - 2562011CZYSTY TEKST
Adam Nosowski, Zarządzanie jakością w banku a satysfakcja jego klientów , Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2011 / Tom 45 / Numer 2, s. 247 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Nosowski", title = "Zarządzanie jakością w banku a satysfakcja jego klientów ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2011 / Tom 45 / Numer 2", pages = "247 - 256" }
-
Ćwiczenia z przedmiotu "Bankowość" : ewolucja formy dydaktycznej Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2010 / Tom 44 / Numer 2 / s. 1043 - 10552010CZYSTY TEKST
Zofia Łękawa, Adam Nosowski, Ćwiczenia z przedmiotu "Bankowość" : ewolucja formy dydaktycznej, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2010 / Tom 44 / Numer 2, s. 1043 - 1055
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Łękawa, Adam Nosowski", title = "Ćwiczenia z przedmiotu "Bankowość" : ewolucja formy dydaktycznej", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2010 / Tom 44 / Numer 2", pages = "1043 - 1055" }
-
Bankowe modele biznesowe - ewolucja czy innowacja Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2010 / Tom 44 / Numer 2 / s. 157 - 1672010CZYSTY TEKST
Adam Nosowski, Bankowe modele biznesowe - ewolucja czy innowacja, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2010 / Tom 44 / Numer 2, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Nosowski", title = "Bankowe modele biznesowe - ewolucja czy innowacja", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2010 / Tom 44 / Numer 2", pages = "157 - 167" }
-
Kreowanie wartości dla klienta w innowacjach bankowych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2013 / Tom 47 / Numer 3 / s. 455 - 4632013CZYSTY TEKST
Adam Nosowski, Kreowanie wartości dla klienta w innowacjach bankowych, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2013 / Tom 47 / Numer 3, s. 455 - 463
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Nosowski", title = "Kreowanie wartości dla klienta w innowacjach bankowych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2013 / Tom 47 / Numer 3", pages = "455 - 463" }