-
Turystyka w strukturach jednostek samorządu terytorialnego : jej umiejscowienie i zadania właściwych podmiotów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 105 - 1162010CZYSTY TEKST
Jacek Borzyszkowski, Mirosław Marczak, Turystyka w strukturach jednostek samorządu terytorialnego : jej umiejscowienie i zadania właściwych podmiotów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Borzyszkowski, Mirosław Marczak", title = "Turystyka w strukturach jednostek samorządu terytorialnego : jej umiejscowienie i zadania właściwych podmiotów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "105 - 116" }
-
Produkty markowe i ich wykorzystanie przez narodowe organizacje turystyczne (NTO) w działaniach na rzecz kreowania wizerunku turystycznego państw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Numer 1 (21) / s. 19 - 302013CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Produkty markowe i ich wykorzystanie przez narodowe organizacje turystyczne (NTO) w działaniach na rzecz kreowania wizerunku turystycznego państw, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Numer 1 (21), s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Produkty markowe i ich wykorzystanie przez narodowe organizacje turystyczne (NTO) w działaniach na rzecz kreowania wizerunku turystycznego państw", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Numer 1 (21)", pages = "19 - 30" }
-
Eventy : jako produkty turystyki kulturowej na przykładzie miasta Kołobrzeg Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych 2015 / Numer 19 / s. 103 - 1202015CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Eventy : jako produkty turystyki kulturowej na przykładzie miasta Kołobrzeg, Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 2015 / Numer 19, s. 103 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Eventy : jako produkty turystyki kulturowej na przykładzie miasta Kołobrzeg", journal = "Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych", issue = "2015 / Numer 19", pages = "103 - 120" }
-
"Marketing&Football : An International Perspective", Michel Desbordes, 2007 : [recenzja] / Mirosław Marczak. Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2012 / Numer 9 / s. 69 - 702012CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Michel Desbordes, "Marketing&Football : An International Perspective", Michel Desbordes, 2007 : [recenzja] / Mirosław Marczak., Turystyka Kulturowa, 2012 / Numer 9, s. 69 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Michel Desbordes", title = ""Marketing&Football : An International Perspective", Michel Desbordes, 2007 : [recenzja] / Mirosław Marczak.", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2012 / Numer 9", pages = "69 - 70" }
-
Potencjał i możliwości rozwoju turystyki kulturowej w Koszalinie Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2013 / Numer 12 / s. 25 - 352013CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Aleksander Szwichtenberg, Potencjał i możliwości rozwoju turystyki kulturowej w Koszalinie, Turystyka Kulturowa, 2013 / Numer 12, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Aleksander Szwichtenberg", title = "Potencjał i możliwości rozwoju turystyki kulturowej w Koszalinie", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2013 / Numer 12", pages = "25 - 35" }
-
Region (obszar) jako produkt turystyczny Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania 2009 / Numer 13 / s. 117 - 1262009CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski, Region (obszar) jako produkt turystyczny, Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, 2009 / Numer 13, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski", title = "Region (obszar) jako produkt turystyczny", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania", issue = "2009 / Numer 13", pages = "117 - 126" }
-
Wpływ terroryzmu na rozwój turystyki międzynarodowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 89 - 1022012CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Wpływ terroryzmu na rozwój turystyki międzynarodowej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Wpływ terroryzmu na rozwój turystyki międzynarodowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "89 - 102" }
-
Analiza działań promocyjnych Koszalina w latach 2008-2013 Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych 2013 / Numer 17 / s. 169 - 1882013CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Analiza działań promocyjnych Koszalina w latach 2008-2013, Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 2013 / Numer 17, s. 169 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Analiza działań promocyjnych Koszalina w latach 2008-2013", journal = "Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych", issue = "2013 / Numer 17", pages = "169 - 188" }
-
Wpływ organizacji wielkich eventów piłkarskich na rozwój turystyki na przykładzie wybranych destynacji Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2014 / Numer 12 / s. 54 - 672014CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Wpływ organizacji wielkich eventów piłkarskich na rozwój turystyki na przykładzie wybranych destynacji, Turystyka Kulturowa, 2014 / Numer 12, s. 54 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Wpływ organizacji wielkich eventów piłkarskich na rozwój turystyki na przykładzie wybranych destynacji", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2014 / Numer 12", pages = "54 - 67" }
-
"Portret współczesnego turysty kulturowego", Karolina Buczkowska, Poznań 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2015 / Numer 4 / s. 88 - 902015CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Karolina Buczkowska, "Portret współczesnego turysty kulturowego", Karolina Buczkowska, Poznań 2014 : [recenzja], Turystyka Kulturowa, 2015 / Numer 4, s. 88 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Karolina Buczkowska", title = ""Portret współczesnego turysty kulturowego", Karolina Buczkowska, Poznań 2014 : [recenzja]", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2015 / Numer 4", pages = "88 - 90" }
-
Markowe produkty turystyczne w działaniach promocyjnych wybranych Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO) Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych 2012 / Numer 16 / s. 99 - 1112012CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Markowe produkty turystyczne w działaniach promocyjnych wybranych Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO), Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych, 2012 / Numer 16, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Markowe produkty turystyczne w działaniach promocyjnych wybranych Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO)", journal = "Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych", issue = "2012 / Numer 16", pages = "99 - 111" }
-
Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2005 / Numer 5 / s. 159 - 1802005CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 159 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Turystyka w działaniach samorządów województw pomorskiego i zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "159 - 180" }
-
Skuteczność działań władz samorządowych Pomorza na rzecz rozwoju turystyki Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania 2008 / Numer 12 / s. 107 - 1182008CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Skuteczność działań władz samorządowych Pomorza na rzecz rozwoju turystyki, Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, 2008 / Numer 12, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Skuteczność działań władz samorządowych Pomorza na rzecz rozwoju turystyki", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania", issue = "2008 / Numer 12", pages = "107 - 118" }
-
Sposoby pobudzania gospodarki turystycznej na przykładzie miasta Blackpool Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 83 / s. 463 - 4772012CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Sposoby pobudzania gospodarki turystycznej na przykładzie miasta Blackpool, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 83, s. 463 - 477
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Sposoby pobudzania gospodarki turystycznej na przykładzie miasta Blackpool", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 83", pages = "463 - 477" }
-
Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 535 - 5402008CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 535 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "535 - 540" }
-
Potencjał turystyczny uzdrowisk bałtyckich w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Numer 3 (23) / s. 225 - 2382013CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Patrycjusz Zarębski, Potencjał turystyczny uzdrowisk bałtyckich w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Numer 3 (23), s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Patrycjusz Zarębski", title = "Potencjał turystyczny uzdrowisk bałtyckich w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Numer 3 (23)", pages = "225 - 238" }
-
The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion" Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 4 (32) / s. 75 - 872015CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion", Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 4 (32), s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion"", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 4 (32)", pages = "75 - 87" }
-
Lokalne markowe produkty turystyki kulturowej - analiza funkcjonowania na przykładzie "Krainy w Kratę" oraz "Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku" / Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski. Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2011 / Numer 11 / s. 4 - 152011CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski, Lokalne markowe produkty turystyki kulturowej - analiza funkcjonowania na przykładzie "Krainy w Kratę" oraz "Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku" / Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski., Turystyka Kulturowa, 2011 / Numer 11, s. 4 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski", title = "Lokalne markowe produkty turystyki kulturowej - analiza funkcjonowania na przykładzie "Krainy w Kratę" oraz "Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku" / Mirosław Marczak, Jacek Borzyszkowski.", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2011 / Numer 11", pages = "4 - 15" }
-
Czy można uznać mieszkańców danej destynacji za pełnoprawnych turystów i jakie to może mieć konsekwencje dla nauki? Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2015 / Numer 6 / s. 81 - 882015CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Czy można uznać mieszkańców danej destynacji za pełnoprawnych turystów i jakie to może mieć konsekwencje dla nauki?, Turystyka Kulturowa, 2015 / Numer 6, s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Czy można uznać mieszkańców danej destynacji za pełnoprawnych turystów i jakie to może mieć konsekwencje dla nauki?", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2015 / Numer 6", pages = "81 - 88" }
-
Działania narodowych organizacji turystycznych w zakresie promocji kraju na przykładzie Polskiej Organizacji Turystycznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania 2011 / Numer 15 / s. 39 - 492011CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Działania narodowych organizacji turystycznych w zakresie promocji kraju na przykładzie Polskiej Organizacji Turystycznej, Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, 2011 / Numer 15, s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Działania narodowych organizacji turystycznych w zakresie promocji kraju na przykładzie Polskiej Organizacji Turystycznej", journal = "Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania", issue = "2011 / Numer 15", pages = "39 - 49" }