Agata Olszanecka-Marmola
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in Poland Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2015 / Tom 11 / s. 77 - 912015CZYSTY TEKST
Agata Olszanecka-Marmola, Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in Poland, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2015 / Tom 11, s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Olszanecka-Marmola", title = "Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in Poland", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2015 / Tom 11", pages = "77 - 91" }
-
Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu Opublikowano w: Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania 2015 / Tom 10 / s. 133 - 1462015CZYSTY TEKST
Agata Olszanecka-Marmola, Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu, Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania, 2015 / Tom 10, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Olszanecka-Marmola", title = "Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu", journal = "Preferencje Polityczne : postawy, identyfikacje, zachowania", issue = "2015 / Tom 10", pages = "133 - 146" }
-
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu – studium kampanii wyborczych 2015 Opublikowano w: Political Preferences 2016 / Numer 12 / s. 199 - 2102016CZYSTY TEKST
Agata Olszanecka-Marmola, Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu – studium kampanii wyborczych 2015, Political Preferences, 2016 / Numer 12, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Olszanecka-Marmola", title = "Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu – studium kampanii wyborczych 2015", journal = "Political Preferences", issue = "2016 / Numer 12", pages = "199 - 210" }