Robert Blażlak
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 109 - 1172012CZYSTY TEKST
Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Blażlak, Grzegorz Szymański", title = "Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "109 - 117" }
-
Information technology influence on SME development in banking sector Opublikowano w: Space - Society - Economy 2002 / Numer 6 / s. 150 - 1572002CZYSTY TEKST
Robert Blażlak, Magdalena Dzikowska, Piotr Jóźwiak, Information technology influence on SME development in banking sector, Space - Society - Economy, 2002 / Numer 6, s. 150 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Blażlak, Magdalena Dzikowska, Piotr Jóźwiak", title = "Information technology influence on SME development in banking sector", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2002 / Numer 6", pages = "150 - 157" }
-
Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 749 - 7572012CZYSTY TEKST
Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 749 - 757
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Blażlak, Grzegorz Szymański", title = "Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "749 - 757" }