Barbara Lulek
11 artykuły w 2 czasopismach
-
Earning emigration, unemployment and poverty : Family in the scope of social threats Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2012 / Tom 2 / Numer 2 / s. 109 - 1262012CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Earning emigration, unemployment and poverty : Family in the scope of social threats, Pedagogika Rodziny, 2012 / Tom 2 / Numer 2, s. 109 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Earning emigration, unemployment and poverty : Family in the scope of social threats", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2012 / Tom 2 / Numer 2", pages = "109 - 126" }
-
On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 125 - 1342017CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "125 - 134" }
-
Raising a child in prearranged environment in the perception of Polish teachers – the forgotten discourse or a new educational perspective? : research conducted in the province of Subcarpathian Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2014 / Tom 4 / Numer 2 / s. 129 - 1392014CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Raising a child in prearranged environment in the perception of Polish teachers – the forgotten discourse or a new educational perspective? : research conducted in the province of Subcarpathian, Pedagogika Rodziny, 2014 / Tom 4 / Numer 2, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Raising a child in prearranged environment in the perception of Polish teachers – the forgotten discourse or a new educational perspective? : research conducted in the province of Subcarpathian", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2014 / Tom 4 / Numer 2", pages = "129 - 139" }
-
Comparing Selected Levels of Communication Between Fiancée, Fiancé and Spouses Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2015 / Tom 5 / Numer 1 / s. 137 - 1532015CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Comparing Selected Levels of Communication Between Fiancée, Fiancé and Spouses, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 1, s. 137 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Comparing Selected Levels of Communication Between Fiancée, Fiancé and Spouses", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 1", pages = "137 - 153" }
-
O koncentracji, spójności i aktywizacji jako strategiach budowania zaangażowania rodziny w życie szkoły i społeczności lokalnej Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2014 / Tom 4 / Numer 4 / s. 163 - 1752014CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, O koncentracji, spójności i aktywizacji jako strategiach budowania zaangażowania rodziny w życie szkoły i społeczności lokalnej, Pedagogika Rodziny, 2014 / Tom 4 / Numer 4, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "O koncentracji, spójności i aktywizacji jako strategiach budowania zaangażowania rodziny w życie szkoły i społeczności lokalnej", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2014 / Tom 4 / Numer 4", pages = "163 - 175" }
-
"Dylematy współczesnej rodziny – praktyczne rozwiązania", Zofia Frączek, Barbara Lulek, Rzeszów 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2013 / Tom 3 / Numer 3 / s. 177 - 1812013CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Ewa Frankiewicz, Barbara Lulek, "Dylematy współczesnej rodziny – praktyczne rozwiązania", Zofia Frączek, Barbara Lulek, Rzeszów 2013 : [recenzja], Pedagogika Rodziny, 2013 / Tom 3 / Numer 3, s. 177 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek, Ewa Frankiewicz, Barbara Lulek", title = ""Dylematy współczesnej rodziny – praktyczne rozwiązania", Zofia Frączek, Barbara Lulek, Rzeszów 2013 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2013 / Tom 3 / Numer 3", pages = "177 - 181" }
-
Samotne macierzyństwo w spirali pomocy i społecznego wsparcia : stan i perspektywy Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2012 / Tom 2 / Numer 4 / s. 189 - 2102012CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Samotne macierzyństwo w spirali pomocy i społecznego wsparcia : stan i perspektywy, Pedagogika Rodziny, 2012 / Tom 2 / Numer 4, s. 189 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Samotne macierzyństwo w spirali pomocy i społecznego wsparcia : stan i perspektywy", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2012 / Tom 2 / Numer 4", pages = "189 - 210" }
-
Rada rodziców – pomiędzy formalną a nieformalną edukacją dziecka Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 22 - 312016CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Rada rodziców – pomiędzy formalną a nieformalną edukacją dziecka, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 22 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Rada rodziców – pomiędzy formalną a nieformalną edukacją dziecka", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "22 - 31" }
-
Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality" Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 25 - 312019CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality", Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 25 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality"", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "25 - 31" }
-
Edukacja formalna ucznia : dominująca instytucjonalizacja czy symetryczne zaangażowanie rodziców i nauczycieli? = Formal Education of Students : Dominant Institutionalisation or Symetric Involvement of Parents and Teachers? Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 1(19) / s. 38 - 462017CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Edukacja formalna ucznia : dominująca instytucjonalizacja czy symetryczne zaangażowanie rodziców i nauczycieli? = Formal Education of Students : Dominant Institutionalisation or Symetric Involvement of Parents and Teachers?, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 1(19), s. 38 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Edukacja formalna ucznia : dominująca instytucjonalizacja czy symetryczne zaangażowanie rodziców i nauczycieli? = Formal Education of Students : Dominant Institutionalisation or Symetric Involvement of Parents and Teachers?", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "38 - 46" }
-
Od rytuału przejścia do pułapek izonomii : sposoby rozumienia rodzicielstwa przez rodziców uczniów szkoły podstawowej = Ways of Understanding Parenthood by Parents of Primary School Students : From Transition Ritual to Isonomy Traps Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 488 - 4962018CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Od rytuału przejścia do pułapek izonomii : sposoby rozumienia rodzicielstwa przez rodziców uczniów szkoły podstawowej = Ways of Understanding Parenthood by Parents of Primary School Students : From Transition Ritual to Isonomy Traps , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 488 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Od rytuału przejścia do pułapek izonomii : sposoby rozumienia rodzicielstwa przez rodziców uczniów szkoły podstawowej = Ways of Understanding Parenthood by Parents of Primary School Students : From Transition Ritual to Isonomy Traps ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "488 - 496" }