TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zachowania nabywcze polskich konsumentów na rynku dzieł sztuki Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2012 / Tom 15 / Numer 2 / s. 11 - 292012CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Iwona Żelazna, Zachowania nabywcze polskich konsumentów na rynku dzieł sztuki, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2012 / Tom 15 / Numer 2, s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega, Iwona Żelazna", title = "Zachowania nabywcze polskich konsumentów na rynku dzieł sztuki", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2012 / Tom 15 / Numer 2", pages = "11 - 29" }