Magdalena Florek
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Allies or Rivals? : shaping Images of Co-Host Countries via Common Mega Event: the Case of Poland and Ukraine and EURO 2012 Opublikowano w: Economics and Sociology 2009 / Tom 2 / Numer 2 / s. 23 - 322009CZYSTY TEKST
Magdalena Florek, Allies or Rivals? : shaping Images of Co-Host Countries via Common Mega Event: the Case of Poland and Ukraine and EURO 2012, Economics and Sociology, 2009 / Tom 2 / Numer 2, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Florek", title = "Allies or Rivals? : shaping Images of Co-Host Countries via Common Mega Event: the Case of Poland and Ukraine and EURO 2012", journal = "Economics and Sociology", issue = "2009 / Tom 2 / Numer 2", pages = "23 - 32" }
-
Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 273 - 2842004CZYSTY TEKST
Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak, Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 273 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Florek, Halina Szulce, Katarzyna Walkowiak", title = "Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "273 - 284" }
-
Building the image of a place brand with the support of local commercial brands: Poznan Brand Consortium case study Opublikowano w: Journal of International Studies 2013 / Tom 6 / Numer 1 / s. 9 - 212013CZYSTY TEKST
Magdalena Florek, Building the image of a place brand with the support of local commercial brands: Poznan Brand Consortium case study, Journal of International Studies, 2013 / Tom 6 / Numer 1, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Florek", title = "Building the image of a place brand with the support of local commercial brands: Poznan Brand Consortium case study", journal = "Journal of International Studies", issue = "2013 / Tom 6 / Numer 1", pages = "9 - 21" }