-
Skuteczność audytu marketingowego i dylematy pomiaru skuteczności działań marketingowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2013 / Tom 34 / Numer 2 / s. 51 - 632013CZYSTY TEKST
Tomasz Rzychoń, Skuteczność audytu marketingowego i dylematy pomiaru skuteczności działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2013 / Tom 34 / Numer 2, s. 51 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Rzychoń", title = "Skuteczność audytu marketingowego i dylematy pomiaru skuteczności działań marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2013 / Tom 34 / Numer 2", pages = "51 - 63" }
-
"Podejmowanie decyzji", przekł. Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska, Warszawa [b.d.] : [recenzja] Opublikowano w: Decyzje 2007 / Numer 8 / s. 101 - 1022007CZYSTY TEKST
Piotr Zielonka, Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska, "Podejmowanie decyzji", przekł. Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska, Warszawa [b.d.] : [recenzja], Decyzje, 2007 / Numer 8, s. 101 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zielonka, Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska", title = ""Podejmowanie decyzji", przekł. Adriana Ossowska, Tomasz Rzychoń, Magda Witkowska, Warszawa [b.d.] : [recenzja]", journal = "Decyzje", issue = "2007 / Numer 8", pages = "101 - 102" }