Agnieszka Rak
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 231 - 2412016CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "231 - 241" }
-
Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 347 - 3552017CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 347 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "347 - 355" }