-
Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 111 - 1292016CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 111 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Podejście Reggio Emilia jako doświadczenie edukacyjne oparte na partycypacji : o możliwym w przedszkolu przymierzu nauczycieli i rodziców", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "111 - 129" }
-
Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approach Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 121 - 1442018CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Joanna Sosnowska, Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approach, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 121 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj, Joanna Sosnowska", title = "Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approach", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "121 - 144" }
-
Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 2(25) / s. 86 - 982014CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 86 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "86 - 98" }
-
Dialog dzieci i nauczycieli w żłobkach Reggio Emilia Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017 / Numer 5 / s. 48 - 642017CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Dialog dzieci i nauczycieli w żłobkach Reggio Emilia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 48 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Dialog dzieci i nauczycieli w żłobkach Reggio Emilia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "48 - 64" }
-
Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 112 - 1202017CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 112 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Koncepcja stu języków dziecka w przedszkolach Reggio Emilia: o przełamaniu hegemonii języka werbalnego w dziecięcym procesie uczenia się", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "112 - 120" }
-
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 42 - 572015CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Aleksandra Maj, Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 42 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Aleksandra Maj", title = "Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "42 - 57" }