Małgorzata Buchla
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwie Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2024 / Tom Specjalny / s. 103 - 1152024CZYSTY TEKST
Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska, Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 103 - 115
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska", title = "Motywacyjne i emocjonalne determinanty efektywnej nauki czytania we własnym dzieciństwie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "103 - 115" }
-
Efektywność alternatywnych metod nauki czytania w przedszkolach Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy 2022 / Tom 44 (3) / s. 117 - 1282022CZYSTY TEKST
Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska, Efektywność alternatywnych metod nauki czytania w przedszkolach , Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy, 2022 / Tom 44 (3), s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Buchla, Wanda Grelowska", title = "Efektywność alternatywnych metod nauki czytania w przedszkolach ", journal = "Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy", issue = "2022 / Tom 44 (3)", pages = "117 - 128" }