-
Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 549 - 5552004CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 549 - 555
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "549 - 555" }
-
Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2015 / Tom 23 / Numer 4 / s. 113 - 1302015CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2015 / Tom 23 / Numer 4, s. 113 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2015 / Tom 23 / Numer 4", pages = "113 - 130" }
-
Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 1 / s. 70 - 872014CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Kishi Yasuyuki, Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 1, s. 70 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak, Kishi Yasuyuki", title = "Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1", pages = "70 - 87" }