-
Równość płci w aspekcie społeczno-ekonomicznym w Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 511 - 5202011CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Równość płci w aspekcie społeczno-ekonomicznym w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 511 - 520
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Równość płci w aspekcie społeczno-ekonomicznym w Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "511 - 520" }
-
Wizerunek kobiety w reklamie prasowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 159 - 1652008CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiety w reklamie prasowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiety w reklamie prasowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "159 - 165" }
-
Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 165 - 1722010CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "165 - 172" }
-
Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 112 - 1172009CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 112 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Typy kobiecości : konsekwencje dla działań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "112 - 117" }
-
Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 352 - 3562006CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 352 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "352 - 356" }
-
Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingową Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 329 - 3342007CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingową, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingową", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "329 - 334" }
-
Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 413 - 4212016CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 413 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "413 - 421" }