-
Smart marketing w służbie miast Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 263 - 2752015CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Smart marketing w służbie miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 263 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Smart marketing w służbie miast", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "263 - 275" }
-
Zmiany wizerunku marki : problemy pomiaru Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 185 - 1922008CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona, Zmiany wizerunku marki : problemy pomiaru, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 185 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona", title = "Zmiany wizerunku marki : problemy pomiaru", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "185 - 192" }
-
Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 201 - 2102009CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Społeczne zaangażowanie biznesu w kształtowaniu partnerskich relacji z otoczeniem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "201 - 210" }
-
Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić" Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 127 - 1352016CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić", Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii "Możesz to zmienić"", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "127 - 135" }
-
External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 11 - 202017CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 11 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz", title = "External construed country image : the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "11 - 20" }
-
Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 92 - 992007CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski, Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 92 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski", title = "Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "92 - 99" }