-
Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2015 / Tom 6 / Numer 2 / s. 109 - 1282015CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital, Oeconomia Copernicana, 2015 / Tom 6 / Numer 2, s. 109 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 2", pages = "109 - 128" }
-
Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 503 - 5122013CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 503 - 512
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "503 - 512" }