Jadwiga Biesaga-Słomczewska
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 13 - 202009CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Negocjacje w budowaniu partnerstwa wewnętrznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "13 - 20" }
-
Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 379 - 3872008CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop, Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 379 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop", title = "Programy lojalnościowe w opinii klientów : (w świetle badań empirycznych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "379 - 387" }
-
Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimi Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2003 / Tom 4 / Numer 2 / s. 67 - 762003CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimi", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "67 - 76" }
-
Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firm Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 87 - 972003CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firm, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Marketing personalny : założenia i praktyka polskich firm", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "87 - 97" }
-
Wybrane aspekty zwyczajowych i kulturowych zachowań negocjacyjnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2001 / Tom 3 / Numer 2 / s. 93 - 982001CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Wybrane aspekty zwyczajowych i kulturowych zachowań negocjacyjnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2001 / Tom 3 / Numer 2, s. 93 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Wybrane aspekty zwyczajowych i kulturowych zachowań negocjacyjnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2001 / Tom 3 / Numer 2", pages = "93 - 98" }