Natalia Przeździecka-Czyżewska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 219 - 2272016CZYSTY TEKST
Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "219 - 227" }