Julita Szlachciuk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 127 - 1412012CZYSTY TEKST
Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 127 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Julita Szlachciuk", title = "Polityka wsparcia rozwoju turystyki w Polsce na poziomie regionalnym i lokalnym w latach 2007-2013 na przykładzie wybranych programów operacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "127 - 141" }
-
Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 219 - 2272016CZYSTY TEKST
Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk, Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 219 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Ozimek, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Julita Szlachciuk", title = "Zaangażowanie konsumentów w rozwój marek poprzez działania crowdsourcingowe na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "219 - 227" }