Agata Przybyła
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 337 - 3462016CZYSTY TEKST
Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 337 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jeznach, Agata Przybyła, Monika Świątkowska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk", title = "Nowe sposoby komunikacji marketingowej w handlu detalicznym żywnością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "337 - 346" }