-
Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 4(35) / s. 94 - 1052016CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 94 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Kary cielesne – kontestacja a rzeczywistość", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "94 - 105" }
-
„Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 45 - 652016CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, „Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 45 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "„Rózga i karcenie udziela mądrości…” : o społecznym micie przydatności bicia w wychowaniu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "45 - 65" }
-
Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 151 - 1592015CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "151 - 159" }