Monica Salassa
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 29 - 672018CZYSTY TEKST
Monica Salassa, Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 29 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "29 - 67" }