Beata Bednarczuk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Report Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 105 - 1202018CZYSTY TEKST
Beata Bednarczuk, Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Report, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Bednarczuk", title = "Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Report", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "105 - 120" }
-
Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45) / s. 107 - 1232023CZYSTY TEKST
Beata Bednarczuk, Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 107 - 123
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Bednarczuk", title = "Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "107 - 123" }