-
Komputerowe wspomaganie diagnostyki dysleksji rozwojowej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 69 - 742018CZYSTY TEKST
Marcin Bugdol, Marta Szymańska, Monika Bugdol, Anadrzej W. Mitas, Komputerowe wspomaganie diagnostyki dysleksji rozwojowej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 69 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bugdol, Marta Szymańska, Monika Bugdol, Anadrzej W. Mitas", title = "Komputerowe wspomaganie diagnostyki dysleksji rozwojowej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "69 - 74" }
-
Kultura techniczna jako stymulanta kosztów społecznych wykorzystania przestrzeni publicznej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 1 / s. 103 - 1082014CZYSTY TEKST
Monika Bugdol, Aleksander Konior, Kultura techniczna jako stymulanta kosztów społecznych wykorzystania przestrzeni publicznej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 103 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Bugdol, Aleksander Konior", title = "Kultura techniczna jako stymulanta kosztów społecznych wykorzystania przestrzeni publicznej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "103 - 108" }
-
O edukacji informatycznej w aspekcie kwalifikowanych źródeł internetowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 129 - 1342018CZYSTY TEKST
Marcin Bugdol, Dominika Łasak, Monika Bugdol, Andrzej W. Mitas, O edukacji informatycznej w aspekcie kwalifikowanych źródeł internetowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bugdol, Dominika Łasak, Monika Bugdol, Andrzej W. Mitas", title = "O edukacji informatycznej w aspekcie kwalifikowanych źródeł internetowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "129 - 134" }