Małgorzata Marzec
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 137 - 1492012CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "137 - 149" }
-
Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 37 - 492012CZYSTY TEKST
Małgorzata Marzec, Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marzec", title = "Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "37 - 49" }