-
Marka – źródło przewagi konkurencyjnej w czasach globalizacji Opublikowano w: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2009 / Numer 1 / s. 99 - 1082009CZYSTY TEKST
Arkadiusz Moroz, Marka – źródło przewagi konkurencyjnej w czasach globalizacji, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2009 / Numer 1, s. 99 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Moroz", title = "Marka – źródło przewagi konkurencyjnej w czasach globalizacji", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2009 / Numer 1", pages = "99 - 108" }
-
Konkurowanie marką na polskim rynku farb Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 80 - 842007CZYSTY TEKST
Arkadiusz Moroz, Konkurowanie marką na polskim rynku farb, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 80 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Moroz", title = "Konkurowanie marką na polskim rynku farb", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "80 - 84" }
-
Siła marki oraz wskaźniki jej oceny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 397 - 4032006CZYSTY TEKST
Arkadiusz Moroz, Siła marki oraz wskaźniki jej oceny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 397 - 403
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Moroz", title = "Siła marki oraz wskaźniki jej oceny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "397 - 403" }