-
Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century Opublikowano w: Historia i Polityka 2020 / Numer 34 (41) / s. 75 - 922020CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century , Historia i Polityka, 2020 / Numer 34 (41), s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik", title = "Between Digital Elections and the Information War : Post-Truth, New Media and Politics in the 21st Century ", journal = "Historia i Polityka", issue = "2020 / Numer 34 (41)", pages = "75 - 92" }
-
Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2008 / Tom 42 / s. 297 - 3092008CZYSTY TEKST
Przemysław Łukasik, Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2008 / Tom 42, s. 297 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Łukasik", title = "Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2008 / Tom 42", pages = "297 - 309" }
-
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 155 - 1632015CZYSTY TEKST
Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik, Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik", title = "Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "155 - 163" }