Milos Bendik
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Čiastkové výsledky z výskumu implementácie interaktívnej tabule pri vzdelávaní ku kompetenciám v predmete Technika v ZŠ Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 164 - 1752015CZYSTY TEKST
Milos Bendik, Milan Duris, Čiastkové výsledky z výskumu implementácie interaktívnej tabule pri vzdelávaní ku kompetenciám v predmete Technika v ZŠ, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 164 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Milos Bendik, Milan Duris", title = "Čiastkové výsledky z výskumu implementácie interaktívnej tabule pri vzdelávaní ku kompetenciám v predmete Technika v ZŠ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "164 - 175" }
-
Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 193 - 2002014CZYSTY TEKST
Milos Bendik, Milan Duris, Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Milos Bendik, Milan Duris", title = "Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "193 - 200" }
-
The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 201 - 2122014CZYSTY TEKST
Milos Bendik, Milan Duris, The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Milos Bendik, Milan Duris", title = "The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "201 - 212" }