Eunika Baron-Polańczyk
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Powody niestosowania ICT w praktyce zawodowej - w opinii nauczycieli Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2015 / Numer 1 / s. 103 - 1132015CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Powody niestosowania ICT w praktyce zawodowej - w opinii nauczycieli , Problemy Profesjologii, 2015 / Numer 1, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Powody niestosowania ICT w praktyce zawodowej - w opinii nauczycieli ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2015 / Numer 1", pages = "103 - 113" }
-
Na marginesie książki Euniki Baron-Polańczyk, Chmura czy silos? Nauczyciele wobec nowych trendów ICT Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2015 / Tom 10 / s. 175 - 1832015CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Waldemar Furmanek, Na marginesie książki Euniki Baron-Polańczyk, Chmura czy silos? Nauczyciele wobec nowych trendów ICT, Dydaktyka Informatyki, 2015 / Tom 10, s. 175 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk, Waldemar Furmanek", title = "Na marginesie książki Euniki Baron-Polańczyk, Chmura czy silos? Nauczyciele wobec nowych trendów ICT", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2015 / Tom 10", pages = "175 - 183" }
-
Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 238 - 2442014CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 238 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "238 - 244" }
-
ICT – kulturowo wartościowe narzędzie kognitywne : w kontekście konstruktywizmu społeczno-kulturowego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 33 - 412015CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, ICT – kulturowo wartościowe narzędzie kognitywne : w kontekście konstruktywizmu społeczno-kulturowego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "ICT – kulturowo wartościowe narzędzie kognitywne : w kontekście konstruktywizmu społeczno-kulturowego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "33 - 41" }
-
Zainteresowania i formy spędzania czasu wolnego przez studentów - czynniki różnicujące : doniesienie z badań Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2016 / Numer 1 / s. 95 - 1102016CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Zainteresowania i formy spędzania czasu wolnego przez studentów - czynniki różnicujące : doniesienie z badań, Problemy Profesjologii, 2016 / Numer 1, s. 95 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Zainteresowania i formy spędzania czasu wolnego przez studentów - czynniki różnicujące : doniesienie z badań", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2016 / Numer 1", pages = "95 - 110" }