-
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 361 - 3672014CZYSTY TEKST
Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "361 - 367" }
-
Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 202 - 2082015CZYSTY TEKST
Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kozubowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "202 - 208" }
-
Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 201 - 2132017CZYSTY TEKST
Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak, Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak", title = "Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "201 - 213" }
-
Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 188 - 1942015CZYSTY TEKST
Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Bożena Rożek, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 188 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Bożena Rożek, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło", title = "Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwiązywania zadania – badania porównawcze", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "188 - 194" }
-
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 192 - 2002017CZYSTY TEKST
Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak, Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak", title = "Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "192 - 200" }